Sponsor

الابتذال ملا الشوال : واحد كان بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار





وانا على تويتر كل شوية ألاقي واحد عمل ريتويت  للجملة دي 

واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا مسيحي فقاله يعني أنا اللي مسلم



احنا فعلا بنغيش أزهي عصور الكليشهات وفعلا الابتذال ملا الشوال وقتل الخيال والبضان ورمت ففرقعت البنطال

أنا أصلا شايف ان الوحدة الوطنية أمر مبتذل أو على الأقل أصبحت أمر مبتذل لأن مجرد تعاطفك مع دين أخر فى حد ذاته نوع من التميييز اللى بيحملك ذنب واللى بيشعر الطرف التانى المتعاطف معاه بالنقص والاستبعاد

الوحدة الوطنية أصبحت رموز وعلامات غير مفهومة وكليشيهات تهدد بإخصاء عموم المصريين وافطار الوحدة الوطنية أبلغ مثال على ذلك , شوفوا انتوا بينصرف عليه قد ايه واحنا فى شهر فضيل المفروض المسلمين بيتقربوا لربهم فيه بالابتعاد عن الملذات اللى أكيد الأكل منها , يا جماعة فعلا الإنسانية مش محتاجة رجال دين لأن رجال الدين أصبحت وظيفتهم الوحيدة هذه الأيام هي تطليع الدين وليس توصيل الدين

pope4

مش عايز أبضن عليكم كتير عشان مبقاش أنا وولاد الوسخة  , خدوا دول

واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا فاطر فقاله يعني أنا اللي صايم


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا فاطر فقاله طيب امشي من جنبي يا ابن الوسخه


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا معايا ريد بول فقاله وانا معايا جرين براز


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا مش جعان فقاله تبقا أكيد فاطر يا ابن الكلب


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الست اللي جنبي قالتله شكرا أنا فاطره فقاله يعني عندك الدورة فقالتله وانت مال دين أمك


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله ممعكش باوز هورس يا ابني فقاله أحا يا جدو , انتا هتفطر ولا هتنط


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا الدكتور مانعني فقاله يبقا أكيد ربنا غضبان عليك لأنك ابن وسخه


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا عامل دايت فقاله يعني أنا اللي لسه مش عامل واحد


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله شكرا أنا بكره البلح فقاله يعني بتكره سنه الرسول انتا شكلك عيل ماسوني ورينى الحظاظة


واحد بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الراجل اللي جنبي قاله هات كمان واحده فقاله خد الهى تطفحه ما هو أصله ببلاش

الابتذال ملا الشوال : واحد كان بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار الابتذال ملا الشوال : واحد كان بيوزع عصير وبلح ساعة الفطار Reviewed by 5orm on 8:36:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.